تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:تری پرچت,دنیای گرد, | 15:4 | نويسنده : ranius

این کتاب در واقع یک مجموعه ی بسیار عظیم است که تاکنون 39جلد آن منتشر شده و تاجایی که من می دانم جلد اول آن توسط فنزین ترجمه شده و از ترجمه ی سایر جلد ها اطلاعی ندارم.

ابتدا می خواستم تکمیل این کتاب را به بعد واگذار کنم ولی گفتم در این زمان که وب یه خورده خسته کننده شده یه چیز خفن توپ بذارم!

بعد از حدود دو ساعت که دیگه داشتم کف می کردم مجموعه ی عظیمی رو از جلد ها نقشه ها و کتاب های جانبی رو برای این مجموعه پیدا کردم و چیزی که در ادامه مطلب خواهید دید کامل ترین مجموعه ای از دنیای گرد تری پرچت است که در ایران وبی قرار داده.

دانلود جلد ها در ادامه مطلب...

آثار صفحه‌ی جهان وی تاکنون بیش از ۴۰ کتاب را شامل می‌شود، آثاری طنز و هزل که فانتزی هستند و تقریباً هر چیزی زیر این خورشید را به‌سخره گرفته‌اند. صفحه جهان جایی است که روی شانه‌ی چهار فیل غول‌پیکر قرار گرفته، فیل‌هایی که خود بر روی پشت آتوئین کبیر، لاک‌پشت عظیم‌الجثه‌ای قرار گرفته‌اند که در دنیای بیکران شناکنان به سوی مقصد نامعلومی حرکت می‌کند. رمان‌هایش تقریباً هر چه شخصیت فانتزی و علمی-تخیلی است را شامل می‌شود، ایده‌ها و حقه‌ها، شرکت فیلم‌سازی برگمن، استرالیا، فیلم‌سازی، انتشار روزنامه، موزیک راک اند رول، فرهنگ، فلسفه، تاریخ مصر باستان، مهاجرت قبایل اولیه، بی‌نظمی و سلطنت.

متن بالا از دانش نامه ی فانتزی بود



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 8 بهمن 1390برچسب:دنیای گرد,تری پرچت, | 15:46 | نويسنده : ranius

این رمان فانتزی وبه زبان لاتین را از اینجا با تمام جلد ها می توانید دانلود کنید



صفحه قبل 1 صفحه بعد

پيچک